Nattblogg med uppdatering från dagen!

2010-01-31 - 00:50:52

Blogg.se har krånglat idag så därför har det inte blivit någon vidare uppdatering från min sida. Jag och Tomas är ganska nyligen hemkommna från Vargön där vi vart på tacoknytis med mina goa tjejor med respektive från jobbet, jätte mysigt! Freja sover som sagt hos mormor och morfar. Med andra ord, imorgon blir det en lång härlig sovmorgon!

Jag har gjort lite vårfint i köksfönstret här hemma under dagen, jag blev riktigt nöjd faktiskt. Jag gillar ju den där lite lantliga, söta stilen på kök och idag när jag var inne på Blomsterlandet för att köpa lite tulpaner jag skulle ha med mig ikväll hittade jag världens sötaste krukor. Så det fick bli två sådana med varsin rosa Primula i. Jag satte också i ett hjärta i varje gjort av ståltråd med pärlor och en prisma hängande. Det blev kanonfint!



Nu åker sminket och finkläderna av och jag skall krypa ner under täcket och fortsätta läsa ett par sidor i boken. Jag lär somna med boken över ansiktet, har en tendens att göra det när jag läser i sängen, haha. Jag kommer nog dra på mig ett par stora sköna raggsockor och någon mysigt nattlinne också, för fasiken vad jag fryser. Det är -15 ute nu och det märks även inne kan jag lova. Burr burr.
 
Imorgon är vi bjudna på middag hos mina älskade föräldrar. Köttfärslimpa, mums! 


Jag vill också slå ett slag för min underbare man. Tänk att jag har fått turen att ha honom vid min sida? Jag älskar honom så oändligt mycket och jag är lycklig över att ha någon som behandlar mig med respekt, ömhet och kärlek.

 



Well well, natti natt på er sweethearts! Sleep tight!


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0