Maxx!

2010-01-13 - 14:18:49
I förmiddags var och och Tosse hemma hos Amelie och hennes alldeles underbara lille pojk på tre veckor, Maxx.
Han är helt bedårande och så pytteliten, jag kan inte förstå att Freja har varit lika liten en gång i tiden! Tiden går fort, väldigt fort! Det dröjer inte länge förren man får ligga vaken på nätterna och oroa sig när de är ute och ränner på stan! Haha.


Vid tolvtiden hämtade jag Freja och när vi kom hem la vi oss och läste lite Alfons böcker och efter en liten stund somnade hon faktiskt. Man blir trött av att vara på dagis och leka! Vad vi skall hitta på när hon vaknar vet jag faktiskt inte än. Tomas kommer hem från jobbet om en stund och jag tänkte börja med middagen.

Nu tänkte jag ta och väcka henne, inte bra om hon sover för länge heller. Det är en hårfin gräns där..


Postat av: Amelie

Åh den bilden vill jag ha :) Han tackar så mycket för kläderna, tröjan har torkat nu så den får han ha till farmor :D

2010-01-13 - 14:55:25
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bebis <3

2010-05-03 - 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0