Godkväll, nu är jag tillbaka!

2010-01-28 - 23:02:35
Usch och fyfasen vilken helvetisk kväll det var igår. Freja har kommit in i tre-årstrotset med buller och brak och ingen i familjen går oberörd. Haha, jisses. Men idag var det nya tag som gällde. Vår dotter var nästan lika trotsig idag men det gäller att bita ihop och räkna till 10(00000000000000).

Vi var i Göteborg idag. Tomas var på återbesök hos sin ögonläkare och allt såg bra ut. På vägen hem åkte vi hem till IKEA i Bäckebol. Vi skulle köpa två cylinderformade kuddar som antingen jag eller min älskade mor skall sy kuddfodral till. Sen skall dem användas till Frejas säng, mellan väggen och sängen eller hur nu man förklarar det. Det blir nog bra. Vi hittade lite smått, några nya matskålar till djuren och en besticklåda bland annat.


Imorgon kommer kanske, kanske Amelie hit en sväng. Först skall jag upp till morsan och farsan en sväng.
Jag har också tänkt måla några ramar jag har här hemma. Pyssla med lite smått och gott. På kvällen är det tvätt som väntar. Och lite fredagsmys förhoppningsvis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0