Fortsättning av dagen.

2010-01-31 - 23:12:21

Hej igen!
Fick avsluta mitt inlägg ganska snabbt förut, då Freja kom upp ur badet. Vi tog en liten mysstund i soffan då jag målade hennes naglar. Hon älskar att ha nagellack! :) Sen blåste vi håret torrt och smörjde in benen med hudlotion, hon blir så otroligt torr på vintern. Jag läste Nicke Nyfiken för henne och hon somnade när jag läste sista meningen. Tröttis!

Jag bakade scones i förmiddags. Det är ju djävulusiskt gott alltså. Men ost och marmelad på. Mums! Efter sconesfrukosten kröp vi ner i sängen igen en stund, eller jag somnade ju givetvis till och fick i panik göra mig iordning sen när vi skulle iväg till Frändefors. Vi kom lagom till att maten dukades fram på bordet.
Efter maten blev det en lite mys med Frejisen och sen gick faktiskt jag och min pappa ut en promenad. Det var härligt att röra på fläsket lite! Snön yrde och hundarna var med! 

Nu skall jag läsa lite tidningar som jag lånade med mig hem från mamma. Jag läste ut boken förut nämligen.

Puss 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0