Fettofamiljen

2010-01-04 - 23:34:34
Tjaaloo allihopa!

Hur är det med er? Här är allt bra! Lite halv seg efter en lång dag, men annars rullar det!
Idag har vi varit på biblioteket, hela familjen Gould. Vi lånade en massa böcker. Bland annat lite Alfons Åberg och Kråke böcker! Till mig blev det några härliga chiclitt böcker, som vanligt :D "En Shopaholic säger ja", bland annat.

Efter bibblan åkte vi hem och bakade kanelbullar, massa goa kanelbullar. Och jag som har börjat banta. Eller ja, banta och banta. Jag skall ta tag i mina (o)sunda matvanor. Det är inte konstigt att vikten bara fortsätter att öka, när man äter så mycket skit som jag!

Iallafall, min pappa har kommit igång med en liten.. vad skall man säga?.. viktklubb.
Det är alla vi tre syskon(ffk=fettofamiljenkarlsson) och pappa som är med och vi har alla satt var sin målvikt till sista maj. Varje måndag är det mätning och vägning och klarar man målvikten har pappa en överraskning!
Så nu är jag riktigt pepp vill jag lova! Haha

Nu blir det en nattpromenix med vovven och sen skall jag sova(läsa lite första kanske? :)
Postat av: Jennifer

Undrar om jag får hela överraskningen om ni andra inte klarar er målvikt? Nä, skojar bara - det är klart att vi fixar detta!!

2010-01-06 - 08:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0