En stulen lista!

2010-01-15 - 18:27:17
(Tagen från Engla´s Showroom)


Namn: Emma Pauline Karlsson Gould 

Piercingar: Ja, en i labret och en mouche

Tatueringar: Tre stycken

Längd: 1,76

Skostorlek: 40

Hårfärg: Rött

Fräknar: Jag får mycket fräknar på sommaren

 

Kär? Oja ♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, trivs ganska bra här för tillfället

Tycker du att du är attraktiv? Inte direkt, ibland kanske

Dricker du? Vatten? Ja, alkohol? Nej

Röker du? Ja

Vilket schampo använder du? Wella

Vilken parfym använder du? d'Armani Idole

Vad är du rädd för? Att det skall hända mina nära och kära något

Gillar du att tvätta? Nej, men att stryka tvätten är nog värre

Gillar du berg- och dalbanor? Nej. Jag blir väldigt lätt åksjuk

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Död Snö, katastrofalt dålig film

Filmen du köpte? Nicke Nyfiken, till Jolie

Låten du hörde: Introt till Hotell Kantarell

Låten du laddade ner? Jag laddar inte ner musik faktiskt

Personen du ringde? Tomas

Personen som ringde dig? Tomas

TV-program du såg? Hotell Kantarell

Person du tänkte på? Min mamma

 

 

Favorit…

Låt: Oj vad svårt att bara välja en. Det beror på vilket humör jag är på

Sak att göra: Städa ;) Nej, jag skoja bara. Jag tycker om att umgås och mysa med min familj

Sport: Fotboll

Dryck: Pepsi

Kläder: Leggings

Film: American History X

Bil: Volvo V70

Serie: Sex and the City, Desperete Housewifes

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja, jösses

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Japp, det har hänt

Varit i slagsmål? Ja :)

Blivit arresterad? Nej, otroligt nog

Träffat någon från internet IRL?
Japp, träffade ett ex via internet faktiskt


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Många, många gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag faktiskt inte, inte många hoppas jag

Tjejer du kysst? Haha, ett par stycken, på fyllan.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Högst 3-4 stycken

Gånger ditt namn varit med i tidningen? En eller två tror jag

 

Senaste…

Boken du läste? Ebbas Stil av Ebba Von Sydow

Personen du fick e-mail av? Min pappa

Personen du fick brev av? Oj herregud, det minns jag inte

Personen du fick sms av? Amelie ♥

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Annandag jul tror jag det var

Saken du köpte? Medicin

 

 

Vad har du gjort idag? Vart ute med hunden, poppat popcorn med Freja, städat, tvättat, målat i målarbok med Freja, lagat middag, handlat

Brukar du svära mycket?
Ja, väldigt mycket. Mest blir det jävlar, fan och helvete

När stiger du upp på morgonen? runt 07.00

Vad har du på dig? Mörkblå mjukisbyxor, vit t-shirt och gosiga sockar

Vad ska du göra ikväll? Natta Freja och sedan intaga soffläge

Vad är du allergisk mot? Inget som jag vet

Använder du hårspray? Ja

Kan du stå på händer? Nej, kunde när jag var mindre

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja, ganska

Var du glad igår? Ja, större delen

Vad dansar du till?
Partymusik

Stockholm är… ? En stor stad

Göteborg är… ? En mysig stad

Kan du sjunga? Nej nej, dock gör jag det ändå

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? Åh, det är många, Thailand, Grekland..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0