En busstur!

2010-01-18 - 17:26:56
Efter lunchen åkte jag och Freja in till stan! Vi tog bussen :) Det var riktigt spännande tyckte Freja.
Väl inne i stan gick vi till biblioteket och lånade lite nya böcker. Eller ja, ganska många böcker! Jag hittade två stycken, "Anhörig" av Katerina Janouch och "En shopaholic i väntans tider" av Sophie Kinsella. Jag älskar verkligen Sophies böcker, riktiga sträckläsare! :D

Efter bibblan gick vi och köpte lite mat och sen åkte vi hem! Freja vart så trött så hon somnade i vagnen påväg hem, lilla gumman! Nu har vi precis käkat lite korv med mos och Frejisen ligger och slappar framför tvn, hon kollar på Pippi!
Imorgon har jag beställt klipptid till Freja. Vi får se hur detta går, hon är nog inte direkt sugen på att klippa sig, men hon behöver verkligen klippas. Jag skall leta lite på internet och se om jag hittar någon söt frisyr som man kan utgå ifrån kanske? Min klipptid får vänta tills nästa vecka då lönen kommer, i och för sig kan jag ringa och beställa en tid redan nu..

Well, kvällen kommer inte bjuda på många överraskningar. Freja lägger sig vid sjutiden och sedan skall jag sätta mig med en av böckerna tänkte jag, samtidigt som jag slösurfar lite, hehe!
Imorgon är det dags för dagis igen, en stund iallafall, jag hämtar Frejisen vid halv elva tänkte jag, klipptiden är 11.45. Efter klippningen blir det förmodligen en fika på stan eller något.

Nu skall jag plocka undan här hemma och sedan blir det bompa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0