JAG ÄR NÖJD!

2010-01-25 - 14:40:52
Gud, jag är så nöjd med håret! Jag blev helt till mig av glädje när jag såg slutresultatet i spegeln hos frisören.
DET ÄR LÄCKERT! Tjejen som klippte mig har jag gått i samma skola som och hon är verkligen kanonduktig.
Dem är riktigt duktiga på Evas klipp och i lokalen på Quality är det riktigt fräscht!

Freja är inne i en varför period. Allt man säger svaras med ett "varför?" och hon har koll på allt man säger och gör. En riktig tre-åring :) Jag glömde skriva att vi igår också var inne på Sportson(cykelaffär) och kikade på en cykel till henne i födelsedagspresent, en riktig cykel, med stödhjul. Vi bestämde oss för en Crescent Snotra i årets modell, det är såå söt med korg och allt! Freja fick provcykla den och hon blev helt såld direkt! Vi sa till henne att hon får önska sig en sådan cykel i födelsedagspresent! ♥






Postat av: Sandra

Hur blev det då? HÅRET?! Jag vil se :D

2010-01-25 - 19:16:46
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0