Shoppaloss!

2010-01-22 - 22:58:38
Jag tog ett par timmar för mig själv på Överby idag. Det var jätte skönt att bara gå runt och kika i lugn och ro.
Jag hittade ganska mycket fint, bland annat gjorde jag ett riktigt kap. En svart vårjacka som har kostat 600 kr, var nu nedsatt till halva reapriset. Så jag gav 149:- för den, FYND! :) Det blev ett par nya skor, ett par tofflor, en vit polotröja, en lång topp, svart vit sailor inspirerad, en leopardmönstrad halsduk i tunnare material, lite olika diadem. Det blev en ny foundation också, från Loreal. Inne på H&M hittade jag lite trosor och även världens sötaste vårmössa till Freja, Hello Kitty givetvis :D






Postat av: Ajdins mamma

Hej.

Vill bara tipsa dig om en tävling som jag har på min blogg. Jag är 99% säker på att du inte vill missa den. Kika in och var med! ;)

http://blacksugar.blogg.se

2010-01-24 - 22:11:27
URL: http://blacksugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0