Andra Januari

2010-01-02 - 12:33:46

Härlig start på dagen idag känner jag. Freja hade kletat in sin pruttlera i håret. Jätteskoj. Det satt som berget och Freja som är så otroligt håröm också. Men nu har jag äntligen fått ur allt!

Jag har precis lagt i en tvätt i tvättmaskinen och strax skall jag ta på Frejisen lite kläder så vi kan bege oss ut i snön och leka lite hela familjen! Det är verkligen hur mycket snö somhelst ute, MYSIGT! Först måste jag bara dammsuga här hemma, den jädrans granen barrar ju nått ini helvete! Jäkla skitgran! Den åker ut snart!

Haha, måste ju också berätta att vår dotter har kommit in i kissochbajs-åldern!
Det är så roligt att lyssna på henne, allt är "jättestora bajskorvar" eller "jag tycker om att bajsa i min säng", "du är en jättestor elefantbajs" osv, hahaha. Vilken tur att mamma och pappa fortfarande är kvar i den åldern och inte är så besvärade av denna sorts konversation.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0