Dagens visdoms ord; Att vara sann mot sig själv..

2010-01-29 - 21:02:50

..är lika viktigt som att vara sann mot andra.



Det blev verkligen en idé bomb med mat förut. Jag drog iväg till Willys och handlade. Det blev lövtunna kotletter fyllda med riven vitlök och fetaost, en sallad gjord på roccula, spenat och mangold med tomat, rödlök, avokado med en balsamdressing över. Till detta pommes. MUMS! Efterätt blev chokladpudding med vispad grädde. Smarrigt värre. Dock känner man sig som en svullen val efteråt, men det äre värt!

Kvällen har nu lagt sig och mörkret har tittat fram och jag sitter i soffan med datorn. Tomas har parkerat arslet framför tv-spelet.
Det lär inte bli många knop gjorda, förutom tvätt då förstås. Det blir nog inte heller allt för sent i säng, tidigt imorgon skall jag och mamma åka och handla.

Jaja, nu skall jag nog sätta mig och läsa min bok en stund. Man får varva lite mellan dator och bok ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0