Årets första inlägg..

2010-01-01 - 10:19:24

..God Fortsättning på det nya året!

Igår hade vi en lugn kväll framför Nicke Nyfiken :) En jävla massa mat åt vi också för den delen! Vid tolv-slaget var fortfarande lillskruttan vaken så jag och hon virade in oss i massa täcken och gick ut och kollade på raketerna med Sara och Mattias. Tomas stannade inne med Snuckis, som jag igår helt ärligt trodde skulle stryka med. Det hjälpte inte med varken fetvadd eller receptfria lugnande. När jag kom in hade han lagt sig inne i badrummet. Så jag satte på vatten i både badkaret och handfatet och satte mig med honom och sjöng lite, då lugnade han sig litegrann. Han hade bajsat ner sig och det gjorde så ont i hjärtat att se hur han skämdes när jag plockade bort det! Min lille Snuckepuck! När det lugnat ner sig gick jag och han ut på en promenad, Tomas fick nästan bära ut honom först, men sedan gick det allt bättre när vi väl kom ut. Idag är han trött, men mår mycket, mycket bättre!


Såhär fin var Freja igår! Lilla Ballerinan!



Nu skall vi strax åka till Frändefors, där skall Freja testa sina nya skidor!


Postat av: Sandra

Fy så hemskt. Tycker helt allvarligt att dom kan slopa fyrverkerier för privatpersoner

2010-01-01 - 12:20:45
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0