17 JANUARI 2010

2010-01-17 - 10:51:07
Hej på er vänner!

Jag glömde totalt berätta för er om gårdagens stora händelse. Jag såg inte mindre än fyra(!!) älgar när jag var ute på kvällspromenad med Snuckis. Det var en älgko och tre kalvar. Dem låg mitt i öppen terräng, 20 meter från mig. Där hade dem tydligen legat hela dagen berättade Tomas. Han och Freja hade sett dem tidigare under dagen när de var ute och gick. Lite coolt sådär :)

Idag har vi inget i kalendern, inte mer än att städa kaninburen iallafall. Det är väldigt skönt att inte alltid ha dagarna fullbokade, utan tar dagen som den kommer. Dock blir jag väldigt lätt rastlös när det inte händer saker. Jag får försöka bättra mig på att bara vara utan en massa aktiviteter! :D

Igår hade jag och Tomas ett litet familjeråd på kvällen. Vi bestämde lite "hushållsregler" för att få rutin på livet igen. Efter jullovet kände vi bägge två att vi har kommit lite ur fas. Men nu är det andra bullar som gäller!
Det var väldigt skönt att prata ut igår. Vi pratade om vår relation till varandra, Freja och andra saker som berör oss. Rekomenderar verkligen andra par att ha ett litet "familjeråd" varannan vecka eller så, just för att rensa luften och få inblick i hur ens partner ser på saker och ting.

Nu tänkte jag faktiskt slita röven från stolen och ta på mig kläder, sitter fortfarande i nattlinne! Skall även ta fram kläder till dottra mi, hon springer runt nakenfis! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0