16 JANUARI 2010

2010-01-16 - 14:26:06

Fy fasen vad seg jag är idag! Jag har ingen lust till någonting faktiskt. Helst av allt hade jag velat krypa ner i soffan med en filt och ligga och slö titta på tv. Jag skall passa på att göra det, för tillfället är jag nämligen ensam hemma. Freja och Tomas är ute på en långpromenad med farmor Kajsa och farbror Marcus. Det är väldigt skönt att bara sitta och njuta av lugnet, för snart är det highlife igen.

Jag måste bara säga att jag är grymt sugen på att åka utomlands. När jag kikar på storbloggarna som KENZA och Foki som bägge nyligen vart i Thailand drömmer jag mig bort till varmare grader i fjärran land. Tänk att bo på något fint och fräscht hotell med all inclusive och stor härlig pool. Någonstans där det är 30 grader varmt och man kan ligga på stranden och sola hela dagen! Underbart! Jag sitter och kikar lite på olika reseföretags hemsidor nu, nej då, jag är inte alls sugen på att åka någonstans. Verkligen inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0