14 JANUARI 2010

2010-01-14 - 09:43:09
Godmorgon!

Idag vaknade jag och Freja halv åtta. Det var skönt med lite sovmorgon! Nu är hon på dagis och vi tog på hennes fina danskjol dagen till ära då dem skall dansa ut julen! Jag fick till och med i ett litet hårsspänne i luggen utan att hon tog ur det igen, vi får se om det sitter kvar sen, hehe. Jag skall ringa och beställa klipptid till både henne och mig till nästa vecka tänkte jag. Jag har inte klippt mig på länge och det märks på mitt hår, eftersom jag färgar det ofta blir det väldigt slitet.

Nu väntar jag på att det skall komma folk och intstallera ett nytt bredbandsuttag. Jag är lite småsur faktiskt, för vi fick en lapp där det stod att om man hade husdjur skulle dem kontaktas. Dock fanns det inget telefon nummer utan vi ringde till Vänersborgsbostäder(fastighetsägaren). Dem hade tydligen inget nummer heller, utan de mejlade företaget i sig och bad dem ringa upp oss. Är det någon som har ringt? Nej! Stod det en massa saker utanför vår ytterdörr när jag kom tillbaka från dagis? Ja!
Anledningen till att vi gärna hade velat prata med dem innan de kom är för att Snuckis är väldigt rädd för höga, plötsliga ljud och dem skall borra i betong och grejer för att få uttaget på plats. Ja, vi får väl helt enkelt avvakta och se vad dem säger. Det bästa hade varit om dem hade kommit tillbaka imorgon, då jag är hemma hela dagen.



Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-14 - 18:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0