We don't celebrate sundays anymore!

2010-02-07 - 11:12:00

Idag fick jag sovmorgon, härligt. Vi tänkte ta oss en tur till Trollhättan idag och hälsa på Frejas farmor en sväng.
Annars blir det en lugn dag. Ikväll tänker jag fortsätta med ett nytt kuddfodral. Gjorde klart ett igår som skall vara i Frejas säng, men tänkte göra ett till. Jag har ett jättefint rosa-randigt tyg som passar bra!




Imorgon är det måndag och ny vecka igen. Denna vecka skall jag bland annat till Arbetsförmedlingen.
Kanske inte det roligaste, men ett måste när man är mellan två jobb ;) så att säga, hihi
På tisdag skall jag och Freja åka på knattejympan för första gången, det skall bli väldigt spännande och se vad hon tycker om det.
Det blir nog en tur till biblioteket också. Jag funderade på om vi skulle åka och bada på Vattenpalatset någon av dagarna också. Eller om vi kanske tar det på sportlovet istället. 

Dags att göra sig iordning!
 

Postat av: Sandra

Vad duktig och händig du är :)

2010-02-07 - 13:23:08
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0