Vitt ute

2010-02-04 - 12:04:33
Det är inte lite snö ute kan jag lova. Går man på vår gräsmatta på baksidan går det upp till knäna på en. Det kommer ju inte vara snöfritt förren i Juni känns det som!

Freja skall hämtas om en halvtimme och jag passar på att surfa runt på lite olika inrednings webshopar. Det finns ju hur mycket som helst som jag vill ha. Synd att ekonomin inte tillåter detta bara. Men man kan alltid sitta och titta och sukta efter dessa uunderbara saker..

Tomas skall strax iväg till jobbet. Vad jag och Freja skall hitta på idag det vet jag inte. Jag skall höra med fröknarna om dem har varit ute idag på dagis, annars kanske vi går ut en sväng och busar i snön. Det blir iallafall inga större projekt idag känner jag. Är lite halvseg och hängig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0