Tacosugen!

2010-02-04 - 23:07:01
Jag ringde och anmälde Freja till knattejympan idag. Jag frågade henne om hon ville och hon blev överlycklig! Dock har hon missat de 2 första gångerna, men jag tror nog att det skall gå bra ändå. Vi hade tur, det fanns EN! plats kvar när jag ringde. I helgen tänkte jag åka ut och kika på gymnastikskor och några söta jympakläder :D

Åh, jag är sugen på något gott. Är faktiskt ganska hungrig nu när jag känner efter, haha. Men imorgon, ja då är det dags för fredagsmys! Jag funderar på att köra på tacokväll med mjuka bröd och en massa gott att ha i och guacamole! Mmm, det tåls att tänkas på.. Jag har iallafall blivit heelt inne på tacos sedan vi var iväg på tacoknytis förra lördagen. Världens mest variabla rätt, haha. Du kan ha köttfärs, kyckling, annanas, lök, tomat, avokado, sallad, majs, gurka, ost, sås, ja, allt. GOTT!
Mina brukar bestå av köttfärs, tomat, lök, sallad. Guacamole och gräddfil och ost! Jag äter bara mjuka bröd. Tycker det blir för mycket med dem hårda. Då gillar jag bättre att ha sådana där goa nachochips till i ostsmak, muums!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0