Vitt ute.

2010-02-16 - 11:24:19

Det snöar, igen. Jag undrar om det överhuvudtaget finns möjlighet till att våren skall komma. Snön lär ligga kvar tills juni. Åh, jag vill verkligen ha sommar nu. Sol, bad, gräs under barfota fötter. Ligga i hängmattan och läsa en bra tidining. Ljumna kvällar på altanen med goda vänner och grill. Utflykter och roliga besök!
Ja, det gäller att härda ut vintern. Sen kommer jag njuta av värme och sol!

Snart är det dags att traska iväg och hämta lill-fisen på dagis. Jag tar med mig pulkan, så får vi se om hon vill åka eller dra den själv! Snuckis får följa med han också. Jag hade egentligen behövt åka och titta på ett par jympaskor åt Freja, men jag vet inte om vi hinner det idag innan vi skall åka iväg till Friskis och Svettis. :/
 
Ja, nu tänkte jag plocka lite här hemma innan jag går.


See ya!

Postat av: partyblöjan

usch, jag undrar detsamma.. börjar bli en aaaningens trött på den här evighetslånga vintern nu.. ge oss sommar!!

2010-02-16 - 13:02:37
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur många timmar går Freja på dagis och hur har ni delat upp det? :)

2010-02-16 - 18:21:15
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0