Tjabba tjena hallå!

2010-02-01 - 16:07:24
Jag och Freja har varit och handlat. Hon fick ha en egen liten vagn där vi plockade i varor, :) Till Frejas stora glädje köpte vi även Hello Kitty glass! Hon älskar verkligen Hello Kitty, allt vill hon ha med denna söta lilla katt!

Nu har vi precis målat lite på hennes staffli och jag skall sätta igång med dagens middag. Jag hittade en recept på currykryddad tonfiskgryta som jag skall testa! Vi får se om det blir bu eller bä här hemma.

Postat av: Sarah

Vi brukar göra en gryta med curry och tonfisk. Supergott!!! Gjorde den förra veckan senast.

2010-02-01 - 18:07:22
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Lina

Halkade in av en slump och tänkte bara säga hej :)



Vilken fin blogg du har! Hur gammal är din lilla buse? nyfiken



Kan också passa på att tipsa om tävlingen i min blogg, där du kan vinna ett valfritt plagg från det populära märket LUNDMYR!



Ha en underbar dag!

2010-02-02 - 08:29:27
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0