Till Trollhättan och tillbaka igen

2010-02-07 - 15:31:33

Nu är vi ganska precis hemkommna från Trollhättan. Vi träffade faster Karin, Steve och kusinerna Lina och Lucas också en sväng hos farmor.

Freja och pappa gick ut för att åka pulka i pulkabacken med Joakim och Philip. Jag själv tänkte plocka lite här hemma och njuta av tystnaden en stund, hehe. Idag är jag riktigt trött, hela kroppen känns tung och jag är egentligen inte motiverad till mer än att ligga och slötitta på tv.

Snart är det Alla Hjärtans Dag. Vi har inte planerat att göra något speciellt. Funderade på bio, men vi får se. Det är ju fasen svindyrt med biobiljetter idag. Och om vi skall fira Alla Hjärtans Dag får vi göra det dagen innan, för Tomas jobbar kväll på måndagen.
Skall ni hitta på något speciellt?


Postat av: Sarah

Du skulle sett Joakim och Tomas i pulkabacken, oj vad jag skrattade...hahaha

2010-02-07 - 18:09:56
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0