Tidig morgon!

2010-02-12 - 09:26:02
Idag ville lill-tjejen gå upp kvart i sex. Gääsp! Vi låg kvar i sängen och drog oss till kvart över sex, sen var det upp och hoppa som gällde. Frukost, tandborstning och tvättning, kläder och iväg till dagis. Idag skall dem pyssla inför Alla Hjärtans Dag!

Här hemma tänkte jag pula lite, slänga i en tvätt i maskinen och stryka lite lakan och sådant tråkgöra. Men det måste göras! Jag tycker det är viktigt att stryka ren tvätt, det blir fräscht och snyggt och då känner jag att det är ok att lägga tid på sådant.

Jag kikar lite på tapeter. Kollade faktiskt om det finns på Tradera och Blocket. Jag behöver inte ha så mycket, två rullar räcker säkert. Men det fanns inte mycket alls. Jag får kika lite på Flügger också. Jag skall tapetsera om fondväggen inne i sovrummet.

Ikväll blir det Fredagsmys med tacos! Nam nam! Jag har blivit en riktig taco-tjej, haha. Jag måste bara åka iväg en snabbis till affärn och köpa köttfärs, resten har vi hemma.

Ha en härlig dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0