Rise and Shine ♥

2010-02-13 - 08:58:15

Godmorgon sunshines! Sovit gott?

Idag fick jag en liten sovmorgon av Freja, jämfört med igår. Tjugo i 8 ville hjärtat gå upp och äta frukost och det tackar vi för. Den timmen mellan sex och sju gör väldigt mycket för mig känner jag. Vi har precis käkat lite frukost och nu mumsar Freja på sitt lördagsgodis, en Tom och Jerry påse :)

Idag får jag, som jag skrev igår, sålt Frejas gamla vagn. Skönt att bli av med den. Just nu står den i vardagsrummet och tar plats. Men lite vemodigt är det, Freja har ju trots allt haft den vagnen sedan hon var sex månader. Jag har faktiskt tänkt att ta mig en liten biltur idag. Först till Erikshjälpen och sedan till Jysk och kika på deras sängben som de har ute på annons.

Imorgon är det bio för min och Tomas del. Det kommer bli så mysigt. Det var jätte längesedan vi var på bio, jag tror att Simpsons filmen var senast. Eller nej, den senaste Harry Potter filmen var det! Vi får hoppas att filmen är bra. Josef Fares filmer brukar vara roliga!

Näpp, nu är det dags att börja ta sig ur pjyamasen och göra sig iordning för dagens äventyr.



                         ♥ Ha en underbar dag. Det ser faktiskt ut att kunna komma lite solglimtar ute! Härligt ♥

Postat av: Modekids

Gillar du barnkläder? Då ska du spana in vår nya blogg om barnkläder!

2010-02-13 - 15:15:25
URL: http://modekids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0