Pysseldag!

2010-02-02 - 23:06:30

Jag och Freja har pysslat idag. Jag tog fram mina scrapbookingsaker och det var jätte mysigt! Hon är så duktig :)
Freja gjorde ett hjärta som vi hängde upp i hennes rum och två teckningar, jättefina :)
Jag gjorde också ett hjärta, som jag hängt upp i köket. Jag blev ganska nöjd faktiskt.





Har hittat min nya favorittidining. Jag har alltid gillat tidningen Family Living, jag har tyckt det var en bra blandning med repotage och roliga inredningstips, dock inte riktigt min stil, lite för mycket.. modernt, skräligt och färgstarkt. MEN, nu är det Drömhem & trädgård som gäller :) En tidning som innehåller lite mer av min "stil" på inredning. En härlig kombination av inredning och trädgård och roliga inblickar i människors hem!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0