Mumsar..

2010-02-27 - 21:38:48
på fruktsallad och planerar inför morgondagen. Förhoppningsvis skall vi åka till Johan Engberghs och kika! Pampers och Sarah kanske följer med också? Hoppas det! Jag har faktiskt aldrig varit där, det skall tydligen vara något utöver det vanliga :)


Jag är sugen på att pyssla, sy eller göra något kreativt överhuvudtaget. Att jag ALLTID skall sätta igång med något sånt såhär sent? Jag vill verkligen komma i säng i tid ikväll, imorgon skall jag upp tidigt.
Tomas sitter framför sitt tv-spel. Han har lånat något spel av en arbetskamrat. Sen kan jag meddela att herrn har laddat ner ett program på datorn, Lego Digital Designer, där man kan designa sina egna lego modeller, låda, ja rubbet och sedan beställa hem som en riktig byggsats. Där tillbringar han mycket tid just nu, min lille legonörd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0