Mätt i magen hela långa dagen.

2010-02-08 - 13:19:46

Nu är vi mätta i magen. Freja vilar sig lite framför en film, Meckar Micke. Jag håller på med tvätten. Ett evighetsgöra känns det som. Samtidigt som jag fixar med det går jag runt och funderar lite på saker och ting.. Jag är inne i en period då jag vill förnya här hemma. Helst alla rum, på en gång! Men det funkar ju tyvärr inte.
Jag har iallafall tänkt göra om lite inne i köket. Lite nya tapeter. Köpa någon slags avlastningsbänk och sätta upp en tavellist över ett mindre fönster. Tja, det är väl det. Kanske leta efter någon söt kakeldekor man kan sätta upp på kaklet och så vidare. Lite små förändringar sådär.
I Frejas rum är förändringen påbörjad, haha. Jag skall köpa en ny hylla till henne. Expedit från IKEA tänkte jag mig. Jag har inte bestämt mig för om det blir den mellersta eller största storleken. Men vit blir det iallafall. :) Jag skall sälja hennes bokhylla, Hensvik, är ni intresserade så hojta till! Det är också tänkt att vi skall skaffa ny klädförvaring till henne, ett klädskåp istället för garderob.
Jag syr för fullt söta kuddfodral och skall sätta mig någon dag med hennes gardiner tänkte jag :)

När Tomas slutat jobbet skall vi åka pulka, men vi kanske tar en tur in till stan först. Skall kolla på en telefon inne på mobilbanken. Min har gått sönder (jag är inte anträffbar via mobilen alltså, hehe)

Tillbaka till tvätten ja..

Postat av: Sandra

Hej :) har faktiskt sett det jobbet men tyvärr har jag inte den utbildningen som krävs :/ Men tack för att du tänka på mig :)

2010-02-08 - 16:21:11
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0