Måndag hela veckan!

2010-02-22 - 21:20:49
Jag är helt färdig och skall alldeles strax gå och lägga mig. Jag har sjukt ont i ryggen och känner att jag börjar bli förkyld, men så äré :D

Igår kväll kom Sara förbi en sväng. Jonathan kikade också in en sväng. Men fattar ni vad kallt det var eller?
-22 grader var det när jag gick ut med Snuckis vid halv nio tiden, brr. Jag hade på mig långkalsonger, mysbyxor och termobyxor till jobbet idag, haha. Jag såg ut som en vandrande Michillingubbe :) Körde en leverans med varor in till stan och satan i gatan vad halt det var på vägen, jag fick sladd på bussen och då körde jag inte fort, högst 30 km/h. Läskigt.

Imorgon är det dags för knattejympa igen för Freja och då skall hon pröva sina nya jympaskor som vi köpte häromdagen. Det blir tredje gången för Freja imorgon, helt otroligt vad snabbt tiden går. Nästan skrämmande fort ibland.

Godnatt på er, alla fina!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0