Lyckat!

2010-02-26 - 23:34:11
Jag somnade inne hos Freja och vaknade nu. Inte alltför lyckat känner jag. Jag tänkte uppdatera här på bloggen lite snabbt, sen skall jag försöka somna om.

Igår hade jag körning till Skövde. Kom hem vid 19. Det var svårt att köra, vädret var lurigt. Det snöade och regnade omvartannat. Halkigt. Men det var roligt att komma ut och se hur butiken i Skövde hade det. Jättefint!
Freja har varit hos farmor inatt, eftersom jag har vart iväg. Vi åkte och hämtade henne förut. Sen gick vi in och handlade på Coop. Vi köpte världens coolaste flaska med badskum/duschcreme med Hello Kitty till Freja! Skittuff! Det blev lite mat och Freja valde att vi skulle ha popcorn som Fredagsmys idag!

Vi har inget planerat inför helgen vad jag kan komma på nu. Det blir väl det gamla vanliga, städa, plocka och tvätta! :) Ganska skönt att ha en "hemmafixar" helg ibland också faktiskt. 

Förresten, den 1-6 augusti skall vi till Danmark. Vi skall bo på 4stjärnigt hotell med pool, bowlinghall och grejer :D
Vi skall åka med Tomas familj. Det blir en massa skojiga aktiviteter, bland annat Legoland. Jag tror Freja kommer tycka detta är superskoj! Roligt med en liten "minisemester" :)

Sov gott! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0