Lördag idag!

2010-02-27 - 18:29:25

Det är väldigt härligt med helg och lördagar är bäst! 
Jag håller på att fixa iordning dagens middag(lite sen middag) Det blir bakad potatis med en röra av creme fraiche, strimlad källarökt  skinka, purjolök, salt och peppar. Jätte mumsigt!

Idag har jag varit och köpt en ny overall till Freja. Jag köpte en som håller hela nästa säsong också. Jag var minst sagt ute i god tid, men det är bäst. Folk lär vara som galna nästa vinter, alla kommer minnas hur det var denna säsongen, hehe.

Efter maten tänkte jag slänga ihop en fruktsallad till efterrätt som vi skall mysa med framför tvn.
Haha, nu får jag gå in och "rocka"( som Freja säger) med mina hjärtan, som dansar för fullt till Bandit Rock!

Postat av: Sarah

Det var en jätte fin overall du köpt till henne, och bra pris var det också.

2010-02-27 - 21:11:45
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0