Jag skall måla hela världen lilla mamma..

2010-02-03 - 23:40:02
Laalaa! Nu håller jag på och målar tavelramar för fullt. Tjoho! När dem har torkat skall jag sätta i kort som jag köpt från IKEA och sen skall jag leta upp en tavellist och sätta upp i köket. Det senare skall jag givetvis inte göra idag :)

Imorgon tänkte jag börja sy ett par nya gardiner in till Frejas rum. Jag har lite spännande ideér på design i huvudet. Nu gäller det bara att få fram dem i verkligheten också, haha, kanske inte alltid det lättaste! Well, vi får se. Jag hittade massor av tyg när jag var uppe hos morsan sist. Bland annat tyget som jag tänkte använda till Frejas rum. Ett spetstyg med prickar från IKEA. Supersött!

Nu är det dags att måla ett lager till!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0