Helgens sista dag..

2010-02-21 - 12:28:59

Jag har varit ute och skottat snö på förmiddagen. Det var väldigt skönt att komma ut en liten stund. Det är väldigt kallt, men solen skiner härligt! Tar man bara på sig rätt kläder är det ingen fara! Eftersom jag ändå var ute och skottade passade jag på att skotta hos grannarna lite.
Igårkväll sydde jag den sista lampkjolen till sovrumsfönstret. Den blev inte alls lika bra som den första, men jag orkade verkligen inte sy om den. Jag målade även ett par lager färg på spegeln, snart är den klar och den kommer bli så fin :)

Idag skall kommer nog Sara hit en sväng, hoppas jag! Annars sker inte mycket annat. Jag är oerhört glad över att jag tog tag i storstädningen igår. Idag kan alltså bli en riktig slappardag med en tidning och filt i soffan!
Freja leker inne på sitt rum med sin stora My Little Pony häst. Det är en sjuk My Little Pony som snorar och hostar, haha.

Nej, om man skulle ta och lägga sig i soffan en stund?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0