Heja Blocket och Tradera!!

2010-02-17 - 11:48:55
Världens bästa internetsidor! Tänk er vad mycket man kan hitta där, som folk inte vill ha längre. Tradera är snäppet värre än Blocket, där kan man få sålt en trasig vattenflaska om det skulle vara så! Haha. Men vilka fynd man kan hitta, om tålamodet finns! Jätteroligt tycker jag! Men det blir lätt till ett beroende. Tradera är livsfarligt, man lägger bud och så höjer någon och då är man så inne på att vinna, så man glömmer hur mycket saken faktiskt är uppe i. Jag har också sett att folk är precis som jag, helt inne på Shabby chic inredning. Det känns som om vissa är beredda att betala hur mycket som helst för något man lätt kan slänga ihop hemma med lite vit färg och slip-papper.

Idag skall jag och Freja åka och veckohandla. Det blir en tur in till Tygladan först, jag skall leta efter tyg till de där lampkjolarna jag tjatat om. Det tyget jag hade hemma var inget bra alls.
Nu tänkte jag göra mig iordning.
Vi hörs senare!
Postat av: Sarah

Älskar shabby chic. Mamma har en jätte kul bok med massa tips på hur man kan göra om olika grejer till shabby chic. Den brukar jag bläddra i lite.

2010-02-17 - 14:33:37
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0