Hej

2010-02-03 - 22:33:05
Utvecklingssamtalet gick jättebra! Vi har en viljestark liten tjej som är social, empatisk och framåt. Som gärna tar för sig och har ett mycket stort ordförråd! Det bästa en mamma kan höra! :)

Här hemma bakade vi en kaka, Silviakaka. Den är så himla god :) Freja var duktig och hjälpte mamma att knäcka äggen, hälla i ingredienser och vispa! Under tiden när kakan gräddades satte vi på radion i köket och skakade rumpa, haha, vi dansade som galningar. Freja älskar allt som har med dans att göra. Funderar starkt på att se efter om det finns någon slags dansgrupp eller liknande för 3 åringar. Jag vet att Friskis och Svettis i Vänersborg har något som kallas knattejympa för barn mellan 3-6 år. Dock har jag sett på Friskis hemsida att det finns ytterligare något som kallas Familjjympa eller liknande? Då medverkar både barn och föräldrer i jympan. Dem verkar inte ha det i Vänersborg iaf, synd. Jag skall ringa och höra med dem imorgon vad de rekomenderar.

Åh, jag blir alltid så himla pysslig på kvällarna. Jag lever verkligen upp på kvällen. Vill ändra, förnya, förbättra. Måla, scrappa och fota. Haha, inte riktigt bra att komma på sådant halv elva varje kväll :) Jag skall nog ändå ställa mig och måla lite tavelramar nu. Vita.

Hörs sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0