Godmorgonstress.

2010-02-09 - 08:05:44

Åh, jag är stressad. Freja har precis börjat käka frukost och vi sitter fortfarande i pjyamas. Om 30 minuter skall hon vara på dagis. Stress stress stress. Men jag vill inte stressa henne när hon äter så jag kan inte skynda på det direkt heller.

I eftermiddag är det dags för knattegympa. Det skall bli jätteskoj och det tycker Freja också! Hon har sin fina rosa Hello Kitty jympapåse med sin balettklänning, Hello Kitty dansskor och sin My Little Pony vattenflaska :) Hon ser verkligen fram emot detta. Hon har pratat om det redan idag! :)

Igår kväll kom min pappa förbi. Vår bil startade inte när jag skulle iväg (men fick låna vår underbara granne Benitas bil, TACK) Pappa kom förbi med batteriladdare, för batteriet var stendött. Så nu har det stått på laddning under natten. Men inte nog med att han kom förbi med det, han hade med sig två biobiljetter också! Det passar ju alldeles utmärkt eftersom vi tänkt gå på bio nu på söndag (när det förövrigt är Alla Hjärtans Dag och INTE på måndag som jag skrivit tidigare, skyller på sinnesförvirring)
Jag har verkligen världens bästa mamma och pappa ♥

Nu verkar hon vara klar med frukosten. Måste skynda oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0