Godkväll!

2010-02-13 - 21:59:56
Puh, äntligen sitter jag ner. Idag har jag yrt runt som en höna kan jag lova er. Jag var först på Erikshjälpen i Vänersborg, precis när jag sitter i bilen och skall åka till Trollhättan ringer en tjej på min annons angående vår sängram. Vi bestämmer att hon skall komma vid fyratiden. Åker till Trollhättan, lämnar barnvagnen. Sen till Tygladan, Jysk och sist Sängjätten, där vi äntligen hittade sängben. Hämtar Freja hos farmor och snabbt hem igen för att skruva ner sängramen. Skruva på sängbenen på våra madrassbottnar. Storstäda ur sovrummet ( passade på när det var tomt ) pizzatajm och sedan var det nattning av Freja. Fullt ös hela dagen lång!
Nu tänkte jag sätta mig och sy ett par gardiner in till sovrummet.

:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0