God Morgon!

2010-02-05 - 08:24:55
Freja vaknade vid 1-tiden inatt och kom över i vår säng. Väldigt mysigt tycker jag :) Vid sju gick hon upp och käkade lite frukost! Sen var det bara den första dagliga striden, att ta på sig kläder. Det är inte den lättaste striden kan jag lova, haha.

Anyway, nu kom dem iallafall iväg här. Idag är det äntligen fredag och med allt som hör till! Jag hoppas att helgen innebär fint och lite mildare väder, då kan vi bege oss ut på lite skid och pulka äventyr. Vi får dock först skotta fram den ena pulkan då det ligger 1 ton snö över den, hehe. Det har ju snöat kompiösa mängder och nu när det är mildare ute är det ett riktigt snögubbe väder :)
Nu tänkte jag ringa min kära moder och tjöta lite.

Later girls! (och pojkar)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0