Friday night!

2010-02-19 - 23:00:17

Hello på er!
Har ni haft en bra dag? Härligt med helg, eller hur?
Idag har jag varit och köpt en liten present till Casper, som vi skall till imorgon på 3-årskalas.
Det blev även en liten tur in på Maxi och köpte fredagsmys.

Kvällen tillbringades i soffan med Tomas och Freja. Jag låg och läste en tidning under en filt och Tomas och Freja åt ostbågar och kikade på Bompa! Sedan gick Freja och la sig och jag läste en bok för henne. Mysigt!
Imorgon skall vi som sagt på kalas. Det skall bli roligt, var längesedan jag träffade Capers mamma, Sandra :) Vi får se om mina andra mamma-kompisar kommer också!

Såhär blev den första lampkjolen!

Postat av: Sandra

den blev ju jätte söt :)

2010-02-20 - 09:25:02
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jättefin, vad duktig du är på att sy.

2010-02-20 - 10:18:34
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0