Finbesök!

2010-02-18 - 08:57:18
Igår kväll fick jag besök. Ett besök som jag längtat väldigt mycket efter. Sara är i stan ♥ Vi satt och kikade lite på Tradera och snacka skit, mysigt! Som jag har saknat henne! Jag fick en present också. Hon hade med sig ett par öronmuffar i leopard som jag suktat efter så länge, som finns i butiken hon jobbar i. LYCKA! Jag fick även se i hennes bil där hon förvarar alla paket till Frejas 3-årsdag. Det är någon som blir bortskämd av sin tant Sara, kan jag lova er!
Eftersom jag fick trevligt besök igår blev det inget målande. Men vad gör det? :) Jag skall se om jag skall ta tag i det ikväll istället.

Nu är Frejsan på dagis, hämtar henne vid tolv. Vi får se vad vi hittar på idag. Igår var vi och veckohandlade och var även inne på Tygladan, där jag hittade tyg till lampkjolarna. Tjusigt värre.
När vi kom hem firade vi en lite försenad fettisdag med varsin semla och ett kallt glas mjölk, mums!

Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0