En liiten stund till bara..

2010-02-17 - 07:04:01

Ja, jäklar i lådan, vad trött jag är! Det hade inte varit fel att få sova en liten stund till. Ögonen går i kors på mig! Jag sitter och nickar till framför datorn hela tiden, haha. Freja är däremot pigg som en lärka och just nu äts det frukost och kikas lite på bompa. Om en stund skall hon iväg till dagis. Då tänkte jag passa på att tvätta några maskiner med tvätt och dammsuga. Oj, det låter roligt va?

Ikväll skall jag fortsätta måla spegeln, det blir jätte bra! Jag tänkte också sätta mig och sy lampkjolarna, som jag har sagt nu att jag skall göra i flera dagar, men det har inte blivit av. Det börjar ta sig inne i sovrummet. Det kommer bli så mysigt  när det är klart!!

Jag tänkte lägga fram lite kläder och så nu som Freja kan ta på sig,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0