Dagens

2010-02-16 - 14:10:25

Det är tråkigt att stryka. Det är min slutsats.

Postat av: Sarah

Camebridge var det bästa jag kunde gjort. Den snabba viktminskningen gjorde an man verkligen fick motivationen. Och så jobbigt är det faktiskt inte. Man är inte ett dugg hungrig, man kan vara lite sugen men det går över. Och man kommer ur sitt sockerberoende vilket är ett stort plus. Nu när jag ätit mat i två veckor känner jag fortfarande inget sug efter nått sött. Man måste dricka väldigt mkt vatten bara, det är viktigt. Vägde mig idag och nu har jag gått ner 11kg på 5 veckor. Har gått ner tre kg sen jag slutade med camebridge och det var tack vare den kuren som jag haft orken att fortsätta. Det bästa jag kunde gjort verkligen så jag rekommenderar den starkt! Både min mamma och mormor har också kört en kur och dom är också mkt nöjda.

2010-02-16 - 14:25:46
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0