Är det ens tillåtet..

2010-02-05 - 17:21:28
..att vara såhär trött? Ärligt talat alltså.
Vi har precis ätit middag. Det blev dem efterlängtade tacosen. Som vanligt fick jag i mig en, men tryckte i mig en till bara för att och då sitter man här, lite tjockare om magen!

Innan maten var hela familjen ute på en promenad. Vi hade pulkan med till Freja, så i nedförsbackarna tog Tomas extra fart och hon åkte rääserfort ner och in i snövallarna som blivit efter plogbilen! Gud vad hon skrattade!


Det var riktigt härligt ute, kallt men friskt :) Men jag kan inte rå för att jag längtar efter ljusare och framförallt VARMARE tider. Tänk er till sommaren, vad skönt att slippa bylsa på alla dessa kläder. Att bara kunna springa ut i linne och shorts! Skönt!

Nu tänkte jag joina min lilla familj som sitter framför tvn och har lite fredagsmys med chips!

Stor fredagspuss på er! ♥
Postat av: Annika

Vi ska oxå ha tacos som fredags mys, är ju såå gott..

Vilket underbar kort, syns att hon tycker det är jätte kul!

2010-02-05 - 18:02:22
Postat av: aleeekz - tävling pågår. a

Hallå hallå :)

haft en bra kväll? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-06 - 13:10:00
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Madde

Tråkigt att hör att du fortfarnade är så trött. Du kanske skulle testa håranalys du med? Jag har även fått tips om en grej som kallas blodanalys, kostar inte alls lika mycket och tar inte lika lång tid. Det finns i Stenungsund bland annat, kan kolla upp lite åt dig om du vill! Har en bekant som gjort en sån, blodanalys alltså. KRAM!

2010-02-06 - 18:08:15
URL: http://filurar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0