Åh vilken..

2010-02-01 - 22:45:24
...jädra bloggtorka jag har haft idag.
Well, dagen har inte varit allt för rolig, både jag och Freja har haft varsin riktigt dålig dag. Uruselt humör och inget tålamod alls kan nog sammanfatta denna dag. Men framåt kvällen blev det bättre.

Imorgon blir det dagis för Freja ett par timmar. Efter det åker vi kanske till biblioteket en sväng och lämnar tillbaka böcker och kikar om vi hittar några nya vi kan låna med oss hem. Bibblan är verkligen ett underskattat ställe. Bara själva grejen, ett hus fyllt av böcker? Hur bra är inte det liksom? :D

Jaha, jo, jag skall sätta ut Frejas förra vagn på blocket tänkte jag. Jag har dock seperationsångest. Vi har haft denna vagn sedan Freja var en liten plutt ju.. :( Innan jag sätter ut den på blocket, det är ingen som vill köpa en Emmaljunga Scooter i färgen Camo Pink? Med vindskydd, regnskydd och myggnät! Hör av er isf! :)

Äh, jag lägger ner. Hela inlägget känns krystat!
Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0