Hej

2010-12-06 - 20:33:50
Hjälp! Vart tar tiden vägen? Dagarna bara flyger förbi och snart är det julafton!
För tillfället sitter jag vid datorn och Freja sitter i badet. Lite roligt att lyssna på henne när hon sitter och leker i vattnet.
Vi har vart och storhandlat hon och jag. Jag har varit ledig idag och är även ledig imorgon. Då ska jag och Tomas på utvecklingssamtal med dagis. Spännande!

I söndags var vi och hälsade på Sara, Mattias och lilla Luna en sväng. Snuttpluttan, hon är helt bedårande och på torsdag är hon redan en hel månad! Efter besöket hos dem åkte vi till Frändefors där vi bakade pepparkakor, byggde pepparkakshus och tog foto till årets julkort som jag har tänkt sätta mig med sen och fixa när loppsan sover. Såvida jag inte somnar själv, vilket är en stor risk. Vilken tråkig fru jag är egentligen, somnar ALLTID med Freja och när Tomas kommer och väcker mig, viftar jag bara iväg honom, haha.

I fredags var jag och Freja hemma hos hennes dagiskompis Tilde. Det var jättekul för tjejerna, dem leker så bra tillsammans. Dem är ett gott gäng på dagis faktiskt, riktigt roligt!

Nu hade jag tänkt försökt få den lilla i säng, men det kommer bli svårt, hon somnade nämligen en stund i bilen förut och det räcker för att hon skall vara en duracell kanin i åtminstonde 2 timmar till.


Hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0