Dag 1 - Vem är jag?

2010-12-11 - 14:55:41
Mitt fullständiga namn är Emma Pauline Karlsson Gould. Vilket är väldigt långt och jobbigt.

Jag är glad, framåt och pratglad. Jag är en riktig hemmafis som mycket hellre ligger hemma i soffan med familjen än att åker runt på galej.
Jag låter mycket, pratar och gestikulerar. Syns och hörs har jag alltid gjort. Vare sig jag vill eller inte.
Jag är en mamma som vill ge min dotter fler möjligheter än rosa. Samtidigt vill jag ha en liten prinsessa med hårspänne och fina kläder. Jag är en människa som vill mycket och gärna nu.
Jag är alltid väldigt organiserad och alltid väldigt sparsam med pengar. Nej nu ljög jag.

Jag har stort bekräftelsebehov och vill att alla skall tycka om mig. Gör någon inte det blir jag ledsen och illa till mods. Oavsett vad jag själv tycker om personen i fråga.
Jag brinner lätt för saker och engagerar mig gärna i frågor som ligger mig nära. Jag tycker och tänker mycket.


Postat av: Anonym

Du får ju inte glömma att tala om att du faktiskt fått ditt namn efter din storasysters stora idol Paul Young!!

2010-12-14 - 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0