Greedings!

2010-08-20 - 10:53:12

Tror att jag börjar bli sjuk *neeeej* Känner mig frusen och stel i kroppen. Sitter och tittar på Cheaters som går på tv400. Heeelt sjukt. Tillskillnad från Jerry Springer där allt är fejk, är Cheaters reality. Jag är heelt fascinerad av dessa amerikanska program alltså. Så mycket intriger och drama. Och programledaren för Cheaters, Joey Grecco, han är såå bra, haha. Cheaters är programmet där allt kan hända, igår blev programledaren knivhuggen. Vi fick se hela grejen, hur sjukt är inte det?

Ja, idag är det fredag. Härligt med helg! Fint väder har vi fått också. Hoppas att det håller i sig resten av helgen.
Jag har lite att greja med i trädgården, det är dags att förbereda inför hösten. Usch, vad trist det låter. Höst, regn och rusk.
Kanske skall ut och plocka svamp, är väldigt sugen på en kantarell smörgås, mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0