JAG BLIR NÅBAR IGEN

2010-08-17 - 10:50:20

Oh my god! Har precis slötittat på Jerry Springer. Även om man VET att det är uppgjort kan man inte motstå att dras med in i det amerikanska dramat ;-)

Denna natt utan blöja gick inte lika bra. Två gånger har vi fått byta lakan. Jag vet inte riktigt hur vi skall göra, för det är verkligen inte lätt. Vi får gå upp med henne varannan timme så hon får kissa på toaleten. Jag funderar på att ringa till BVC och rådfråga dem och hoppas på att de har något bra tips!

Jag har glömt att berätta att jag äntligen skall få en fungerande telefon! Igår fick både jag och Tomas nog av att jag ständigt är onåbar och att jag måste ha Tomas telefon jämt så vi bestämde oss för att teckna ett abonemang hos tre där telefonen ingick. Dock har vi lagt till en gratis tjänst, kostnadstopp, som gör att vi kan ha koll på det jag ringer för. Jag har en tendens att alltid spendera mer än vad jag har möjlighet till.
Det blev en svart Sony Ericsson X10


Och jag kan verkligen säga att jag längtar efter posten :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0