Sunny day, sunny heart!

2010-08-14 - 22:51:48

En helt underbar dag idag ju! Vädret, maten och att få träffa min älskade farmor ♥
Freja har varit på toppen humör hela dagen och vi har haft det mysigt tillsammans hela familjen!

Nu är jag sjukt trött och tänker faktiskt alldeles strax hoppa ner i sängen. Vill bara visa er vad jag har fått med mig hem idag. Det är inte världens bästa bild eftersom den är dagen med webcamen. 
Mitt fina vitrinskåp är äntligen färdigt :-) Står och pryder sin plats i köket. Nu väntar jag bara på hyllplanen som är på gång, sedan skall jag fylla skåpet med alla fina saker :-D
 

Förresten, vi kör blöjfritt under natten för Loppan. Vi får se hur det går. Hon har varit blöjfri på dagen sedan 2-års ålder men natten är jättesvår eftersom hon dricker så mycket. Ikväll hade vi dock inget val då vi upptäckte att nattblöjorna var slut. Vi har väckt henne en gång redan och då kissade hon massor på toaletten. Jag tänkte försöka få henne att kissa en gång till iallafall. Håll tummarna!
Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0