tipptopp

2010-08-13 - 23:20:11
Alltså, denna dagen, skulle man kunna radera den? För fy vad jag har varit tråkig. Trött och hängig och allmänt less på livet. Usch.

Jag sitter för tillfället och tittar på när Jonty och Tomas leker med våra kylskåpsbokstäver. Många intressanta ordkombinationer dyker upp. Hög nivå dessa pojkar har :-)
Annars sker inte så mycket, jag kikar runt på lite sidor på nätet och kikar de bloggar som jag följer. Mycket roligare än så är det inte.
Idag skickade jag iväg min hälsodeklaration till Tobias Registret. Förhoppningsvis blir jag godkänd som möjlig donator och kan hjälpa någon på ett eller annat sätt. Mitt hjärta slår lite extra för Lilla Hailey!

Imorgon skall hela familjen åka till Frändefors. Min farmor fyller år och hon kommer dit, vi skall fira henne med pappas paradrätt, Ängamat! DET ÄR SÅ GOTT! Mums!

Nej, nu tickar klockan iväg, dags att sova.

Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0