Tvätta, tvätta bort din sura min...

2010-08-25 - 19:15:59
Nu är den äntligen på plats - Vår nya tvättmaskin! Lyckan är total för åtminstonde mig här hemma vill jag lova er.
Jag är redan inne på min andra tvätt och det är som en aha-upplevelse. Är det såhär ren tvätt skall vara? :-D

Imorgon skall Loppan iväg på teater med sina andra 07-födda kompisar från dagis. Bussen hämtar upp dem kvart i nio. Hon tycker det skall bli jättespännande! Jag skall iväg på ett läkarbesök ungefär samtidigt. Ett besök jag egentligen borde gjort för längesedan. Men som det mesta som är jobbigt, skjuter jag upp. En riktigt dålig egenskap hos mig själv som jag lovat att ta itu med. Men Rom byggdes inte på en dag mina kära vänner och detta är iallafall ett steg i rätt riktning.

Vi har fått en ny tv-bänk. En Hensvik tv-möbel. Tvn passade perfekt och det passade väldigt bra in. Vardagsrummet börjar sakta men säkert ta form.


Nu: Badtajm med Freja.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0