SNuvA

2010-08-31 - 22:03:21
Uuh, jag har blivit dålig jag med. Usch, feber och värk i kroppen. Nu sitter jag här, med en galen katt strykandes mot datorn och vill ha varm oboy. Men min man som också är sjuk orkar inte passa upp mig just nu. Jobbigt.

Jag och Loppan har varit med mormor idag. Vi har vart och handlat blommor och planterat på kyrkogården.
Idag fick jag ÄNTLIGEN sålt våra gamla vitrinskåp och tv-bänk. Så glad är jag. Och imorgon får jag kanske sålt Loppans gamla barnstol!
Det är nämligen så att jag sparar och samlar ihop pengar för att kunna ta en tur till Ullared.
Minst sagt behövligt om jag får säga det själv.

Jag har även passat på att sy endel idag. Lite nya kuddfodral till soffan och även vimplar till Frejas rum, jättefint. Får ta kort och visa när jag orkar!

Nej men godnatt med er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0